Περπάτημα, μια απλή αλλά εξαιρετικά ωφέλιμη άσκηση

Άσκηση


Το περπάτημα είναι μια πολύ απλή άσκηση που μπορούμε όλοι να την κάνουμε όπου και να βρισκόμαστε και να ευεργετηθούμε από τα σημαντικά οφέλη της.

Τι είναι το σπουδαίο με την άσκηση

Η άσκηση γενικά κάνει το καρδιοαγγειακό σας σύστημα δυνατότερο και πιο αποτελεσματικό.

Βοηθά επίσης στον έλεγχο της πίεσης του αίματος, στο επίπεδο του ζάχαρου αλλά και στην ρύθμιση του σωματικού βάρους. Αυτά είναι μερικά μόνο από τα οφέλη της.

Ναι αλλά δεν μου αρέσει η πολυκοσμία

Υπάρχουν πολλοί που δεν τους αρέσει η συμμετοχή σε ομαδικά αθλήματα ή απεχθάνονται την ιδέα του γυμναστηρίου.

Για όλους αυτούς, υπάρχει μια μορφή άσκησης που σχεδόν όλοι απολαμβάνουν και ωφελούνται από αυτήν. Και αυτή η άσκηση δεν είναι άλλη από το περπάτημα.

Ιδανικά, θα έπρεπε να ασκείστε το λιγότερο για μισή ώρα κάθε ημέρα. Στην πραγματικότητα, το κανονικό είναι 1 ώρα την ημέρα. Το περπάτημα είναι ο ευκολότερος τρόπος να πετύχετε αυτό τον στόχο.

Πού σας βοηθάει το περπάτημα

Ένα γρήγορο περπάτημα βοηθά στην κατανάλωση ενέργειας περίπου όση και με ένα ελαφρύ τρέξιμο με παρόμοια επίσης οφέλη για την υγεία.

Ακόμα και ένα βάδισμα με μικρότερο ρυθμό βοηθά την υγεία σας. Ειδικά αν περπατάτε τακτικά, τα οφέλη είναι πολλαπλά τόσο σε σωματικό όσο και σε ψυχολογικό επίπεδο. Ακολουθεί μια σειρά από μερικά από αυτά:

Μείωση του σωματικού λίπους

Αυτό περιλαμβάνει απώλεια του κοιλιακού λίπους, το όποιο είναι σημαντικό για την υγεία της καρδιάς.

Οφέλη καρδιάς

Το περπάτημα μπορεί να μειώσει τα επίπεδα χοληστερόλης του αίματός σας και να αυξήσει τα επίπεδα της καλής χοληστερόλης HDL.

Έλεγχος πίεσης αίματος

Πολλές μελέτες δείχνουν ότι το τακτικό περπάτημα μπορεί να μειώσει την πίεση του αίματος.

Ανύψωση του ηθικού σας

Ακόμη και μικροί περίπατοι μπορούν να βελτιώσουν τη διάθεση σας και να σας κάνουν να νιώσετε ευεξία.

Πνευματική διαύγεια

Το βάδισμα μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης άνοιας σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας.

Δυνατότερα οστά

Το περπάτημα είναι μια καλή άσκηση που συνδυάζει κίνηση και άρση βάρους (του σώματός σας).

Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να καθυστερήσετε ή να αποτρέψετε την απώλεια οστικής μάζας

Αποφυγή του διαβήτη

Πολλές μελέτες δείχνουν ότι η άσκηση και το περπάτημα βοηθά να μειωθεί ο κίνδυνος εμφάνισης του διαβήτη.

Πηγή neadiatrofis.gr